text.skipToContent text.skipToNavigation
21-sep-2018

mySortimo graphics – de online configuratietool voor professionele voertuigbelettering

Sortimo-klanten hebben de mogelijkheid om hun eigen nieuwe voertuigbelettering te configureren van bij hen thuis en zo hun bedrijfsvoertuig te gebruiken als communicatiemedium, met een hoogkwalitatieve belettering. De nieuwe ‘fast track’ functie begeleidt gebruikers van de online mySortimo graphics sneller en makkelijker bij de realisatie van een kostefficiënte belettering en zorgt bovendien voor heel wat tijdwinst. Op het eind van de pilootfase in Duitsland, zal de configuratietool voor voertuigbelettering internationaal uitgerold worden en onmiddellijk beschikbaar zijn in Frankrijk, Oostenrijk, Zweden, Nederland, België, Ierland en Groot-Brittannië.

Het bedrijfsvoertuig is het mobiele visitekaartje voor elke vakman en onderhoudstechnicus. Daarom biedt Sortimo International GmbH zijn klanten op mySortimo de mogelijkheid om een groter bereik te realiseren dankzij een professionele voertuigbelettering en zo een nog grotere meerwaarde te creëren bij het dagelijkse werk en de omzet mogelijk te verhogen door de appeal bij potentieel nieuwe klanten. Het online mymySortimo graphics is daarbij de snelste weg naar een belettering op maat.

De configuratie van belettering op maat gebeurt snel en eenvoudig met gebruik van mySortimo graphics. Professionele design templates, intuïtieve besturingselementen en vooraf bepaalde ontwerpvlakken begeleiden de gebruiker bij zijn ontwerp in enkele klikken. Naast de dynamische prijscalculatie met compleet kostoverzicht, is de configuratietool ook nog eens permanent beschikbaar.

Klanten van mySortimo graphics realiseren hun gewenste ontwerp nu nog sneller met de nieuwe ‘fast track’ functie.  In slechts enkele minuten voert de gebruiker zijn gewenste data in en selecteert nadien een foliekleur. De ingevoerde data worden vervolgens automatisch gepositioneerd op de voorziene ruimte op het voertuig, waarna het gesuggereerde ontwerp meteen besteld kan worden.

Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om het basiswerk nadien verder uit te werken, door gebruik te maken van de tools in de editor en door bijvoorbeeld het bedrijfslogo toe te voegen. Het aanbrengen van de belettering op het voertuig wordt uitgevoerd in alle Sortimo-vestigingen en partners.

De marktleider focust op zijn klanten door hen een totaalservice te bieden via mySortimo, bestaande uit bedrijfsvoertuiginrichtingen en belettering vanuit één aanbieder. Na het online vastleggen van een afspraak, verloopt het hele proces zonder omwegen met één aanspreekpartner. Dit spaart heel wat tijd die de klant veel beter in zijn atelier of op de werf kan doorbrengen.

Klik hier voor beeldmateriaal

Nick van Dessel