19-mrt-2018

Hilti Koffer is compatibel met Sortimo racksystem

De nieuwe Hilti gereedschapskoffer is vanaf nu compatibel met de Sortimo bedrijfswageninrichtingen. Het resultaat is een enorme meerwaarde voor het dagelijkse werk van het cliënteel van beide ondernemingen.

Sortimo en Hilti bieden hun klanten voortaan een nog grotere meerwaarde. De nieuwe Hilti koffer is immers compatibel met de Sortimo voertuiginrichtingen. De Hilti gereedschapskoffer past nu ook op dezelfde Sortimo legborden met de kunststoffen geleiders als de andere Sortimo BOXXen.

Dit levert alle vaklui en onderhoudstechnici een belangrijk voordeel op: de Hilti koffer wordt stevig en veilig gefixeerd en volledig geïntegreerd in de bedrijfswageninrichting. Een makkelijke toegang tot koffer en inhoud is altijd verzekerd.

Bovendien kan de nieuwe Hilti koffer uitgerust worden met inlegboxen die dezelfde afmetingen hebben dan de inlegboxen van Sortimo en dus onderling compatibel zijn. Dankzij het brede aanbod afmetingen van de Sortimo inlegboxen, kunnen gebruikers ze individueel combineren met de Hilti box en zo nog meer onderverdelingen maken voor het opbergen van kleine onderdelen en materialen. Hilti biedt zijn gebruikers vijf verschillende inlays; inzetbakjes voor verdere onderverdeling zijn te verkrijgen bij Sortimo.

Voor een veilig transport kunnen alle Hilti gereedschapskoffers zoals steeds worden gefixeerd met behulp van de Sortimo-kofferklem in de bedrijfswageninrichting.