Fill out my online form.

Hoe onze klant Wijns Stefaan zelf online zijn inrichting heeft getekend en besteld

Een interview met dhr. Wijns Stefaan over het gebruik van de online configurator en de inbouw in onze vestiging Sortimo Station West.

Vanwaar kent u Sortimo?

Ik ken Sortimo van collega’s vakmensen die hun bestelwagens hebben uitgerust met SR5 en tevreden zijn over het gebruiksgemak en degelijkheid van de inrichting. Daarnaast heb ik ze ook al gezien in vakbladen, google, facebook, vroegere werkgever, collega vakmensen, garages, dealers, … Zelf had ik nog geen inrichting van Sortimo in het verleden.

Stefaan Wijns Robotstef

Waarom heeft u voor Sortimo gekozen?

Ik was op zoek naar een oplossing om mijn onderdelen, installatiemateriaal en tools op een overzichtelijke, plaatsbesparende en veilige manier op te bergen. Sortimo heeft mij daarin het meest overtuigd door hun breed aanbod in verschillende rekken, schuiven en boxen.

De bodemplaat heeft talrijke extra ankerpunten en laat mij toe om de vervoerde goederen snel vast te zetten met spanriemen, dus geen dozen die schuiven tijdens het rijden.

Met de opplooibare aluminium caddy vervoer ik de geleverde machines en mijn gestapelde toolboxen tot de interventie locatie op het terrein van mijn klant.

Hoe was het eerste contact met Sortimo en uw ervaring met de configurator?

Ik ben zelf direct online gegaan zonder fysiek contact op te nemen met Sortimo. Dan heb ik alle Sortimo producten doorgenomen op de site om een overzicht te krijgen en van daaruit een selectie gemaakt wat ik zou gebruiken voor mijn SR5 inrichting.

Hiervoor moest ik eerst een account aanmaken en na selectie van het correct voertuig heb ik eerst een oefen-configuratie gemaakt om de werkwijze van de configurator te leren. Daarna is het echte werk vrij makkelijk en snel kunnen verlopen door de assistentie van de configurator om alles perfect te laten passen en meteen het resultaat voor ogen te krijgen, leuk!

Was de bestelling makkelijk te plaatsen?

Ik heb de configuratie opgeslagen en meteen zelf online besteld. Daarop ben ik telefonisch gecontacteerd door een Sortimo medewerker met info en bevestiging dat mijn configuratie correct was aangemaakt.

Stefaan Wijns Robotstef

Heeft u nog opmerking of suggesties waarmee wij onze service nog kunnen verbeteren?

Ik ben zeer tevreden over de inrichting en de montage die op een professionele manier is uitgevoerd in de vestiging Sortimo Station West te Sint-Eloois-Vijve. Enkel waren er wat onduidelijkheden omtrent de planning. Ik had online een installatie datum vastgelegd, jammer genoeg kreeg ik een week voor datum te horen dat er vertraging was op het te leveren materiaal en installatie datum uitgesteld moest worden. Bij de plaatsing in het atelier koos ik om te wachten ter plaatse met een aangegeven montagetijd van +/- 3u30 maar het duurde in werkelijkheid van 8u tot 14u30. Als ik dit had geweten zou ik ervoor gekozen hebben om het voertuig af te zetten.

Bedankt voor het interview Patrick!
Ondertussen zijn de montagetijden en leveringstermijnen in onze configurator aangepast.

Commentaar schrijven

Vul a.u.b. het verplichte veld in.
Vul a.u.b. het verplichte veld in.
Vul a.u.b. het verplichte veld in.

* gemarkeerde velden zijn verplicht.

Vul a.u.b. het verplichte veld in.

0 commentaren

  • Er zijn nog geen commentaren, u kunt de spits afbijten!
    Wij zijn blij met uw feedback op dit artikel.